Goede Badges:

Afbeeldingen voor  Zumba Kids

afbeeldingen voor Zumba Kids
Afbeelding voor Zumba Kids

Mr M

Mr M. vertelt

Wowie! Klaar voor een feestje? "Zumba Kids" voor de Nintendo Wii brengt de energie en het plezier van Zumba naar je woonkamer, speciaal voor de jongere dansliefhebbers! Deze game zit boordevol vrolijke muziek, kleurrijke visuals en leuke dansbewegingen. Kinderen kunnen kiezen uit verschillende dansstijlen en choreografieën die zijn ontworpen door echte Zumba-instructeurs. Het doel is om lekker te bewegen, plezier te hebben en tegelijkertijd fit te blijven. De game heeft een verscheidenheid aan nummers en dansstijlen, van hip-hop tot salsa, zodat er voor ieder wat wils is!

"Zumba Kids" kwam uit in een tijd waarin fitnessgames enorm populair waren op de Wii. De Wii was al bekend om zijn bewegingsgestuurde gameplay, en Zumba Kids voegde daar een speelse en educatieve draai aan toe. Het was een van de vele Zumba-titels die werden uitgebracht, maar deze versie richtte zich specifiek op kinderen, wat het uniek maakte in de serie.

"Zumba Kids is a delightful way to get children moving and having fun. The game offers a wide range of dance styles and is easy to pick up and play." - IGN

Deze game is perfect voor kinderen die van dansen en muziek houden. Ouders die op zoek zijn naar een leuke manier om hun kinderen actief te houden, zullen deze game ook Fantastisch vinden! Het is een geweldige manier om kinderen weg te krijgen van hun schermen en in beweging te krijgen, terwijl ze toch plezier hebben. En eerlijk is eerlijk, zelfs ik, Mr M., kan niet stil blijven zitten als ik deze game speel!

Als je "Zumba Kids" leuk vindt, dan zijn er nog een paar andere dans- en fitnessgames die je misschien ook interessant vindt:
- "Just Dance Kids" voor de Wii
- "Dance Dance Revolution: Hottest Party 3" voor de Wii
- "Wii Fit Plus" voor de Wii

Het Leven van Mr M.

Haha! Als ik samen met Yoshi en Luma in "Zumba Kids" zou zitten, zouden we zeker de sterren van de dansvloer zijn! Yoshi zou zijn iconische moves laten zien, terwijl Luma met zijn magische sprongetjes iedereen zou verbazen. En ik, Mr M., zou natuurlijk mijn beste danspasjes laten zien en iedereen aanmoedigen om mee te doen. We zouden een Fantastisch team vormen en de hele nacht door dansen! En dat maakt mij super blij!
Beoordelingen voor   Zumba Kids

Beoordelingen Zumba Kids

kopje Geheimen en cheats voor Zumba Kids