x HomeKlantenserviceVeelgestelde vragen
Bestel vanavond, maandag in huis.

Naar de webwinkel voor:

Nintendo Switch
Nintendo Wii U
Nintendo 3DS
Nintendo Wii
Nintendo DS
GameCube
GameBoy
Nintendo 64
Super Nintendo

Wie zijn wij?

Zo zonde wanneer Nintendo games ergens worden opgeslagen: Geef het weg of verkoop je Nintendo zodat anderen er weer plezier aan kunnen beleven!

Klachtenregeling

Wanneer je er bijvoorbeeld niet uitkomt met onze klantenservice kun je een klacht indienen. Lees hier hoe we te werk gaan om de klacht zo goed mogelijk te behandelen.

Hoe geef ik een klacht door?

Wanneer je een klacht hebt over onze producten of over onze service, dan kun je contact met ons opnemen per email of post. Je ontvangt geen ontvangstbevestiging, maar we zullen binnen 7 dagen inhoudelijk reageren.

Email: info@mariowii.nl
Adres: Mario WiiPampuslaan 180
1382 JS Weesp


Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je de klacht voorleggen aan Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl), Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl) of via het Europees ODR Platform (www.ec.europa.eu/odr) voor bemiddeling. Na een bindende uitspraak van de SGC of het ODR staat Thuiswinkel.org tot een bedrag van € 10.000 per uitspraak garant voor nakoming van de uitspraken.

Heb ik garantie?

Onze tweedehands producten zouden fantastisch moeten zijn. Wanneer je niet tevreden bent betalen wij alle verzendkosten.
We geven standaard 6 weken garantie op de werking van alle producten! Is er iets mis met onze producten? Neem snel contact met ons op en wij lossen het voor je op!

Uiteraard is ook de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat jij er in alle redelijkheid van mag verwachten. Onze standaard 6 weken garantie doet geen afbreuk aan deze wettelijke garantie.
Thuiswinkel Waarborg